Adriana Andrzejewska-Kuras
Autor: Adriana Andrzejewska-Kuras

Czy umowy podpisane przez telefon powinny być traktowane tak samo jak te, zawarte u operatora? Do naszego słuchacza zadzwonił przedstawiciel dostawcy prądu i przedstawił telefonicznie ofertę. Twierdził, że konieczne jest opłacenie dodatkowych usług, by umowa była ważna. Słuchacz nie dostał potem żadnej umowy na piśmie. Dodatkowym problemem jest to, że był po udarze, a telemarketer tłumaczył wszystko bardzo szybko... Powiatowy rzecznik konsumentów przyznaje, że często zdarza się, że do osób starszych, niepełnosprawnych dzwonią telemarketerzy i wykorzystują ich ograniczoną percepcję. Co można zrobić w takiej sytuacji?

SŁUCHAJ NAS
cały czas
odwiedź stronę audycji »
16:32
Kravitz Lenny - THE CHAMBER
16:48
BLIGE MARY J - FAMILY AFFAIR
16:52
FURTADO NELLY - SAY IT RIGHT
16:55
Hozier - SOMEONE NEW